Friday, December 1, 2006

16 dAYS oF lUST (14/11-1/12)

امتي اتقابلنا ؟
لما الكون كان بيتكون حوالين بشرتك السمرا
اول ما اتقابلنا مكنش حب من اول نظرة
مرة بعد مرة عرفتك اكتر من جوة
و عرفت انك الوحيدة اللي هتخلي روحي حرة
وشويه شوية قربتي اكتر عليا
قدمتيلي وفتحتيلي طريق جديد آدام عنيا
وريتني ان الماضي اللي انا بنيته
كان علي الفاضي
علشان اسسته غصب عني
مش بارادتي
بس خليتة كله ورايا
وصحابك حوالينا شبهونا بالصحرا والميه
كل ما بيقولوا اسمك بيقولوا اسمي
من صحرا وميه بقينا صحرا ورمله
******
عشر ايام في الشغل الجديد - الفلوس بتخلص -كروت الشحن بنحرقها انا ومشيرة بمعدل مجنون - عاوز 1000 دولار افتح حساب - عاوز 160 دولار للكورس- هبعت صور لبابا علشان الفيزا-4 صور- بس انا لسه مش عاوز اسافر دلواتي - لسه بدري عليا- الشغل الجديد حلو ولا وحش ولا الناس هم اللي وحشين والشغل حلو ولا الناس كويسين والشغل كويس بس اكتوبر هي اللي غبيه- مش عارف-بحرق سجاير كتير - برجع متاخر-مشوار مشيره بقي صعب عليا - لازم اروح - لو عايز اشوفها يبقي لازم اروح - هو انا عاوز اشوفها ولا عاوز اشوف دودو- مش عارف - الشغل - الشغل - الشغل -
/\/\/\/\/\\/\/ اكتوبر -العالم البولز
SO WAT SO WAT U BORIN' LITTLE CUNT
I FUCK THIS I FUCK THAT
I EVEN FUCKED A SCHOOL GIRL TWAT
I RAMMED MA COCK RIGHT DOWN YA THROAT
SOOOOOOOOOOOOOOO
FUUUUUUUUCKEN
WAAAAAAAAAAAAAAAT
============
اغنية مريام فارس كل يوم / لازم كل يوم /انا هموت عليه والله روحي فيه واما بشوف عنيه يدق قلبي بتقول كلام عنيه يكون علقني بييه /احمد العايدي عبقري/ علاء الاسواني عبقري / شيكاجو /شيكاجو /شيكاجو/ كان لازم احافظ علي الاعداد كلها/ ادعاء الفضيله/ادعاء الفضيله/ ادعاء الفضيله/مجتمع قذر-تافهة-سطحي-مظهري/كلاب كلاب / امريكا/حرية/كون نفسك وبس/سكوتر/ بلد بنت ستين كلب/لو بوستها في المطار وغنيت اغنية كات ستيفنز / ازدواج الشخصية وازدواج المعايير/كلهم حيوانات/حيوانات لابسه بدل وشايله موبايلات /سافر ومترجعش/هناك فيه حاجة اسمها شواطئ عامه يعني لو قلعت هدومك خالص ولا حد يقدر يكلمك/ بفلوسك/انت بنكنوتك/انا بكره مشوار اكتوبر / مدينة بنت ستين كلب / دولة علمانية هو ده الحل / انا عاو اقتل / دم / دم /دم /تنصل لاحط الغرائز البشريه-الكورة في تعريف احمد خالد توفيق - هو صح/ موود شت / سهيلة / رحلة للعين السخنة-صباح الخنقة/مش طالباكم/انا عاوز انااااااااااااااااااااااااااام
*-*-**-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
I'm sittin' down thinkin' 'bout losin' my mind
Cause I keep tellin' myself I'm only one of a kind
My life is broken because my Dreams were shattered
I'm livin' to lose & dyin' to win
I'm hearin' Cries in the Night,
I can't wait another day
tell me no lies,
I'm standin' cold in the light
I lose the dream & I go crazy,
I'm hearin' Cries in the Night