Saturday, December 2, 2006

طب هي بتعيط ليه دلواتي

- .................
- ..................
- امتي بأه يوم السبت ده يجي
- هو فيه ايه يوم السبت ؟
- نعم !! فيه ايه .. انت نسيت
- اه افتكرت..طيب
-............
- بس انا مش هعرف اخد اي اجازات خالص اليومين دول
- .................................
- بس عارفة انا كده هجيلك علي امتي... مش قبل سبعة
- مش مشكله اخد اي قطر من العاديين .. ما هو اللي بيطلع اربعة ده بيوصل علي سبعة .. وابقي استناك في رمسيس
- بس شوفتي انا كنت عامل ازاي المرة اللي فاتت
- عارفة.. نايم خالص
- اهو هبقي عامل كده برضة المرة دي
- يعني ايه.. مش هشوفك .. ده انت واحشني اوي
- وانتي كمان واحشاني اكتر .. بس ما انا قولتلك نخليها الجمعة اللي فاتت
-ما هو مكنش ينفع اخده اجازة
................................................................................................................
........................................

- "صوت زعلان" ماشي
- خلاص يا حبيبتي نتقابل السبت عادي مش مشكله
- "صوت مخنوق بالعياط" طيب
....................................................
.........................................
.............................
................................


S H I I I I I I I I I IIII IIIII II IIII T

*-**-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-**-*-*-*-*-*

اه علي فكرة بعد المكالمة دي بنص ساعة اتكلمنا تاني واتصالحنا وفهمت ميشا اني مكنتش اقصد اني مش عاوز اشوفها انا كان قصدي اني مضيئهاش مني زي المرة اللي فاتت لما كنت بسقط منها
**مينفعش انام وانا حاسس ان مشمشتي زعلانة او مخنوقة و اكون انا السبب
*******
اتكلمنا تاني اقولها اني مش جاي بكرة علشان الماتش
*********
بعتتلي رسالة في نفس الوقت اللي كنت انا ببعتلها فيه رسالة
- بحبك اوي ونفسي احضنك دلواتي
- يا حبيبتي يا هبله.. بموت فيكي وفي هبلك

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ وخلص اليوم علي كده/\/\/\/\/\/\/\/\/\/