Friday, November 24, 2006

الجمعة 24/11 خنقة بسبب مشيرة وماتش ملغي







مع ان هي عارفة هي واحشاني اد اية ومع انها برضة عارفة ان ده هيكون احسن يوم ممكن اشوفها فيه واقضية كله جنبها _ علشان البنات كلهم دينا وبسنت والباقيين النهارده في العاشر_ وبالتالي كنت هروح اقعد معاها هي طول والوقت.. علي الرغم من كل ده لقيتها بتتصل بيا حوالي الساعة اربعة كده وبتقولي خليك متجيش.. برضة مع ان هي عارفة اني كده كده نازل علشان رايح الماتش.. انا مش لاقي حاجة اقولها علي الموقف الحلو ده .. من الاخر انا مخنوووووووووووووق

الماتش بأه لسه اللعيبة هتنزل علشان الماتش يبدا قام عمود نور ضرب شويه والتاني وراه وهوووب الاستاد كله باه ضلمة... حاجة تقرف بلد معفنة.. رجعت قرفان كلمت مشيرة هي كمان قرفانة علشان الفرح اتاجل وبقي في شهر ديسمبر قولتلها عادي متقرفيش نفسك انزلي برضة الخميس والجمعة زي ما كنتي مخططة.. ماخدتش منها رد هي ناوية تعمل ايه.

انا زهأن وعارف ان مشيرة كمان تعبانة ومتغيرة بس هي مش عاوزة تتكلم مش عاوزة تقولي ايه اللي تاعبها ..انا حاسس اننا بنبعد مش عارف فيه ايه.. هي صعبانة عليا اوي ساعات مبعرفش انام من كتير التفكير في اللي هي فيه..نفسي اريحها بس مش عارف وهي كمان مش مدياني فرصة .......

اكتر حاجة بتجنني هي بعدنا عن بعض ده ..بقعد اسال نفسي يا تري هي بتفكر في ايه دلواتي طب هي مبسوطة ولا زعلانة مرتاحة ولا في حاجة تعباها..كل ما اتخيلها وهي نايمة لوحدها في الضلمة والبرد في مكان غريب لا هو بيتها ولا بيتنا ببقي هتجنن ازااااااااااااااااااااااي.. ازاي هي مستحمله ده كله وازاي انا سايبها كده ونايم ومرتاح علي سريري.. ازاي الملاك الصغير الرقيق ده بيستحمل كل ده ..ازاي البيبي بتاعي اللي متعرفش اي حاجة في الدنيا عايشة في الظروف دي ...انا حسيت كده اوي النهارده بالذات من كلامها عن البيت وان كلهم موجودين ولمتهم مع بعض هناك واد ايه هي محتاجة الجو ده ومفتقداه دلواتي ..حسيت ان نفسها تسيب الدنيا كلها والقرف اللي هي فيه ده كله وتروحلهم وتبقي معاهم في اللحظة دي.... سامحيني يا مشيرة سامحيني علي كل دقيقة انتي بتعاني فيها و اكون انا السبب فيها..


بحبك يا مشيرة ..بحبك بحبك بحبك بحبك بحبك

بحبك اكتر من اي حاجة في الدنيا دي.. و لو هعيش في الدنيا دي لسبب يبقي علشان اسعدك واعوضك عن كل اللي فات .

Someday, somehow

gonna make it allright but not right now

I know you're wondering when

B U T

You're the only one who knows that