Saturday, November 18, 2006

بحبك يا مشيرة










لقيت قلبي لقيت روحي
بتندهالك
خيال عقلي ونور عيني
بيشتقالك
*******
حاولت اهرب لقيت حبك
لقيت حبك محاوطني
وقلت ابعد لقيت قربك
لقيت قربك مقاسمني
اخاف قربك يزيد حبك
يا ويل حبك
يا خوف قلبي من نار بعدك
يا نار بعدك
************
رأيت طيفك رأيت سحرك
رأيت سحرك يشاورلي
نسيت نفسي وكان نفسي
وكان نفسي تقربلي
علياء- ولا علي بالي 1995
------------------------------------------------
Love in a woman's heart
I wanna have the whole and not a part
Strange that this feeling grows more and more
Cause I've never loved someone like Y O U before
scooter-week end 2003
-------------------------------------------------------
فيها ايه خايف يقول
وانا مش هقول
كل اللي حاسة انا بيه
علي ايه كل الغرام
حتي الكلام
باين اهو في عينيه
ده حنيني وشوقي ليه
دايما يزيد
من اد ايه بداريه
******
يا غرام انا لو حكيت عن شوقي ليه
ميكفنيش ايام
وسنين عمري في هواه
فاتت هوا
عدت ولا الاحلام
يا حرام باين عليه
بدمعة عنيه
بيداري احلي غرام
مريام - واحشيني ايه 2005
------------------------------------
سنين تفوت وتمر
ويجري بيا العمر
لا عدت حاسس لا عدت شايف في الدنيا غيرك
اروح بعيد ارحل اغيب
ارجع واجيلك
منير-أما الهوا 2005
------------------------------------
ابكي لو في عيني دموع
اضحكي لما اكون فرحان
احضينيني لو الغرام ممنوع
حسي بيا وبعنيا
كوني شوق وحنان
محتاجليك تبقي جنبي
تبقي قلبي تبقي عمري
تبقي روح الروح
انا عايزك تبقي ليا
تبقي فيا
اوعي ثانية
من حياتنا تروح
تبقي صوتي لما اغني
تبقي عنيي لما اشوف
تبقي احساس الامان
اللي عمره ما يبقي خوف
*+*+*+*+*+*+*+*+*
مــــشــــيـــرة
احلي من اجمل حلم حلمته
اكتر من كل اللي اتمنيته
MY HEAVEN SENT
MY INNOCENT LOVE
MY ONE & ONLY
MY PURE ANGEL
M O S H E E R A
*+*+*+*+*+*+*+*+*